تورنمنت تيم هاي ملي

مطلب بازي و ورزش

تورنمنت تيم هاي ملي

۱۶ بازديد

معتبرترين سايت پيش بيني

WBSC از آن زمان Premier12 را اضافه كرده است ، تورنمنتي كه تيم هاي ملي نيز در آن حضور دارند. اولين رويداد در سال 2015 برگزار شد و برنامه ريزي شده است كه هر چهار سال يكبار برگزار شود (در ميانه چرخه كلاسيك بيس بال جهاني). كلاس جهاني بيس بال در ماه مارس برگزار مي شود و Premier12 در ماه نوامبر برگزار مي شود ، و به هر دو رويداد امكان مي دهد بازيكنان سطح بالا از همه كشورها حضور داشته باشند.

سلف WBSC به عنوان نهاد حاكم بين المللي اين ورزش ، فدراسيون بين المللي بيس بال ، همچنين جام جهاني بيس بال را حمايت مالي كرد تا يك مقام قهرماني جهان را به دست بياورد. با اين حال ، چون جام جهاني در تابستان نيمكره شمالي برگزار شد ، تقريباً در تمام طول ليگ هاي ليگ برتر ، تيم هاي اين تيم بهترين استعدادهاي هر كشور را ندارند. در نتيجه ، طرفداران بيس بال به جام جهاني توجه كم و يا توجهي نكردند و به طور كلي نتايج آن را ناديده گرفتند. مسابقات سري كارائيب بين قهرمانان ليگ از مكزيك ، پورتوريكو ، جمهوري دومنيكن و ونزوئلا رقابت دارد اما بر خلاف جام جهاني باشگاه هاي فيفا ، هيچ رقابت باشگاهي وجود ندارد كه از همه ليگ هاي حرفه اي در سراسر جهان قهرمان شود.

پرش به ناوبري

در بيس بال ، يك ضربه خانگي (به اختصار HR) زماني به دست مي آيد كه توپ به گونه اي زده شود كه خمير بتواند در يك بازي پايه ها را دايره كند و با خيال راحت به خانه برسد و هيچ خطايي توسط تيم دفاعي در اين روند انجام نشود. در بيس بال مدرن ، اين هدف معمولاً با برخورد توپ به حصار بيرون زمين بين تيرهاي خطا (يا تماس با هر يك از تيرهاي خطا) بدون دست زدن به زمين ، و در نتيجه اجرا در خانه به صورت خودكار حاصل مي شود. همچنين يك مسابقه خانگي "درون پارك" وجود دارد كه در حالي كه بيس بال در زمين بازي است ، خمير با خيال راحت به خانه مي رسد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.