سواستفاده هاي رابينسون در هاليوود

۲۰ بازديد

معتبرترين سايت پيش بيني

با اين وجود سو explo استفاده هاي رابينسون در هاليوود ، والتر اومالي ، مالك مشترك داجرز ، كه از رابينسون به عنوان "پريموناي ريكي" نام برد ، خوشايند نبود. در اواخر سال 1950 ، قرارداد ريكي به عنوان رئيس تيم داجرز به پايان رسيد. ريكي كه از اختلاف نظرهاي مداوم با اومالي خسته شده بود و بدون اميد به انتصاب مجدد به عنوان رئيس داجرز ، ريكي منافع مالي يك چهارم خود را در تيم لغو كرد ، اومالي را تحت كنترل كامل حق راي دادن قرار داد. اندكي پس از آن ريكي مدير كل دزدان دريايي پيتسبورگ شد. رابينسون از چرخش حوادث نااميد شد و نامه اي دلسوزانه به ريكي كه او را يك شخصيت پدر مي دانست نوشت: ، من قدر آن را مي دانم. "
نژادهاي مهم و علايق خارجي (1951–1953)

گزارش شده است كه قبل از فصل 1951 ، اومالي به رابينسون پيشنهاد شغل سرمربي سلطنتي مونترال را داد كه در پايان دوران بازيگري رابينسون موثر بود. به نقل از اومالي در مونترال استاندارد چنين گفته شده است: "جكي به من گفت كه از برخورد با اين پست مديريتي هم خوشحال خواهد شد و هم مايه افتخار او خواهد بود" - اگرچه گزارش ها درمورد اينكه آيا منصبي به طور رسمي پيشنهاد شده است متفاوت بود.

در طول فصل 1951 ، رابينسون ليگ قهرمانان را در بازي هاي دوتايي كه يك بازيكن دوم براي دومين سال متوالي انجام داد ، با 137 هدايت كرد. او همچنين داگرها را براي جبهه نجات 1951 درگير كرد. در آخرين بازي فصل عادي ، در سيزدهمين ضربه ، او يك ضربه براي تساوي بازي داشت و سپس در خانه 14 در يك ضربه خانگي به ثمر رسيد ، كه ثابت كرد حاشيه پيروزي است. اين باعث شد كه يك سري از بهترين بازي هاي پلي آف در برابر رقيب سرخپوشان New York Giants.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.