فوري و بازپخش فوري در بيس بال

۲۱ بازديد

معتبرترين سايت پيش بيني

در يك بازي در تاريخ 31 مه 1999 ، با حضور سنت لوئيس كاردينالز و فلوريدا مارلينز ، ضربه كليف فلويد از مارلينز در ابتدا يك دو برابر شد ، سپس يك خانه اجرا شد ، و سپس تصميم داور فرانك پولي به دو برابر تغيير كرد براي مرور فيلم از نمايش. مارلين ها اعتراض كردند كه پخش مجدد ويدئو مجاز نيست ، اما در حالي كه دفتر ليگ ملي موافقت كرد كه از پخش در بازي هاي آينده استفاده نشود ، به دليل اينكه اين يك تماس داوري است ، اعتراض را رد كرد و نمايش ادامه داشت.

در نوامبر 2007 ، مديران كل ليگ برتر بيس بال به اجراي بررسي فوري پخش مجدد در تماس هاي خانگي محدود راي مثبت دادند. اين پيشنهاد استفاده از پخش فوري را به تعيين اينكه آيا يك تماس خانگي / خانگي محدود است محدود كرد:

    يك توپ منصفانه (خانگي) يا خطا
    يك توپ زنده (حصار ضربه توپ و برگشت به زمين) ، دو ضابطه قانون زميني (حصار ضربه توپ قبل از ترك زمين) يا اجراي خانگي (توپ در حين پرواز به فلان شي beyond آن طرف حصار برخورد كرد)
    تداخل تماشاگر يا دويدن در خانه (تماشاگر توپ را لمس كرد پس از آن كه صفحه حصار را شكست ، آن را لمس كرد).

در تاريخ 28 آگوست 2008 ، بازبيني فوري در MLB براي بررسي تماس ها مطابق با پيشنهاد فوق در MLB در دسترس قرار گرفت. اين اولين بار در 3 سپتامبر 2008 در بازي بين نيويورك يانكي و پرتوهاي خليج تمپا در ميدان تروپيكانا مورد استفاده قرار گرفت. الكس رودريگز از يانكي ها ضربه اي را به ثمر رساند كه به نظر مي رسيد يك خونه به خونه است ، اما توپ به يك باريك در پشت تير دروازه برخورد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.