تامي جان از داجرز و لوئيس تيانت

۲۳ بازديد

معتبرترين سايت پيش بيني

تامي جان از داجرز و لوئيس تيانت از ردساكس براي تقويت كادر مسابقه خريداري شد. در طول فصل ، بيلي مارتين جايگزين باب لمون شد. دهه 1970 با يادداشتي تراژيك براي يانكي ها به پايان رسيد. در تاريخ 2 اوت سال 1979 ، تورمن مونسون شكارچي هنگام سقوط هواپيماي شخصي اش هنگام تمرين در حال فرود با لمس و حركت در اثر سقوط ، جان خود را از دست داد. چهار روز بعد ، تمام تيم با وجود داشتن بازي بعد در همان روز مقابل اوريولز ، براي مراسم خاكسپاري به كانتون ، اوهايو رفتند. مارتين با قاطعيت اظهار داشت كه مراسم خاكسپاري از اهميت بيشتري برخوردار است و براي او اهميتي ندارد كه آنها مراسم را به عقب برگردانند.

بابي مورسر ، دوست نزديك مونسون ، براي مداحي در مراسم خاكسپاري وي انتخاب شد. در يك بازي تلويزيوني و احساسي ملي ، مورسر از خفاش مونسون (كه پس از بازي به همسر دوست سقوط كرده اش داد) استفاده كرد و در هر 5 دويدن تيم با يك پيروزي چشمگير 5–4 از دور خارج شد. قبل از بازي ، قفل مونسون به جز تجهيزات گيرنده اش خالي نشست ، يادآوري غم انگيزي براي هم تيمي هايش. كمد او كه به شماره 15 وي برچسب خورده است ، به عنوان يادبود در كلوپ يانكي ها خالي مانده است. وقتي يانكي ها از آن طرف خيابان حركت كردند ، قفل مونسون پاره شد و در موزه استاديوم جديد نصب شد. شماره 15 توسط تيم بازنشسته شده است.

فصل 1980 تغييرات بيشتري ايجاد كرد. بيلي مارتين يك بار ديگر اخراج شد و ديك هوزر جاي او را گرفت. كريس چمبليس براي جلب صيد ريك سرون به تورنتو بلو جيز معامله شد. رگي جكسون براي تنها بار در زندگي حرفه اي خود با 41 هومر به 0.300 رسيد و در راي گيري MVP به جورج برت از كانزاس سيتي در جايگاه 2 ايستاد. يانكي ها در 103 بازي و AL East با سه بازي بيش از بالتيمور اوريولس پيروز شدند ، اما توسط سلطنتيان در ALCS جاروب شدند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.