روت در برابر خرس ها

مطلب بازي و ورزش

روت در برابر خرس ها

۱۵ بازديد

معتبرترين سايت پيش بيني

روت در يك بازي نمايشگاهي در برابر خرس ها به دو ضربه دست يافت. در ميان توجه زياد مطبوعات ، روت پس از 16 سال اولين بازي خانگي خود را در بوستون انجام داد. روت قبل از حضور بيش از 25000 نفر در روز آغازين ، از جمله پنج فرماندار شش ايالت نيوانگلند ، روت تمام دوندگي هاي شجاعان را در شكست 4–2 غول هاي نيويورك ، يك مسابقه خانگي دو دور انجام داد ، و براي رانندگي در سومين اجرا و بعداً در اين مرحله به چهارمين امتياز رسيد. اگرچه سن و وزن او را كند كرده بود ، اما او در ميدان چپ موفق به دويدن شد كه نويسندگان ورزش برجسته ترين حالت دفاعي بازي را تصور مي كردند.

روت در دومين بازي فصل دو ضربه داشت ، اما به سرعت هم براي او و هم براي شجاعان از آنجا پايين آمد. به زودي اين فصل به روتيني تبديل شد كه در چند موقعيتي كه حتي بازي مي كرد ، عملكرد ضعيفي داشت. با گذشت آوريل به ماه مه ، وخامت جسمي روت حتي بارزتر شد. در حالي كه اوايل اوايل در بشقاب توليدي باقي ماند ، كار ديگري نمي توانست انجام دهد. تهويه او چنان ضعيف شده بود كه به سختي مي توانست دور پايه ها را تروت كند. او آنقدر خطا كرد كه سه پارچ Braves به مك تكني گفتند اگر او در تركيب باشد تپه را نمي گيرند. طولي نكشيد كه روت نيز ضربه را متوقف كرد. او از اينكه مك كني بيشتر توصيه هاي او را ناديده گرفت ، بيشتر آزرده خاطر شد. مك تكني بعداً گفت كه حضور روت اجراي انضباط را تقريباً غيرممكن مي كند.

روت خيلي زود فهميد كه فوچس او را فريب داده و قصد ندارد او را مدير كند يا وظايف مهم خارج از زمين را به او بدهد. وي بعداً گفت كه تنها وظايف وي به عنوان معاون رئيس جمهور شامل حضورهاي عمومي و امضاي بليط است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.